Jak kontrolovat pracovní dobu zaměstnanců úklidové firmy? Využijte docházkový software

V současné době stále roste množství firem, které se začínají postupně modernizovat a využívat k evidenci docházky nových technologií. Mezi tyto společnosti patří i profesionální úklidové firmy, jež díky tomu mají pracovní dobu svých zaměstnanců přehledně pod kontrolou. Jak taková elektronická kontrola docházky v úklidových firmách funguje v praxi?

Úklidové práce na míru

Úklidové služby

Téměř každá úklidové firma (pokud má dostatek zaměstnanců) v současnosti nabízí široké spektrum úklidových služeb, jako jsou například úklidové práce bytových a činžovních domů, obchodních domů, garáží v obchodních centrech, průmyslových a výrobních hal, kancelářských komplexů i jednotlivých kanceláří.

Jednorázový, či pravidelný úklid?

Úklid firem, domů a bytů může být pravidelný či jednorázový. Obě tyto typy úklidových služeb přitom zahrnují luxování, hloubkové čištění koberce, čištění dlažby, renovace podlah a obnovu lesku. Samozřejmostí je utírání prachu, mytí oken, leštění výloh nebo ruční mytí a renovace dlaždic a obkladů. Skutečně kvalitní úklidové firmy přitom zároveň zajišťují i pravidelnou údržbu zeleně, zahrad, městských parků nebo vnitrobloků.

Evidence pracovní doby

Jak můžete vidět, zaměstnanci úklidových firem musejí být neustále v pohybu a mimo svou kancelář. Kontrola evidence pracovní doby zaměstnanců úklidových firem je tak skutečným oříškem. V dnešní době se však nabízí kvalitní a moderní řešení, jak docházku zaměstnanců naprosto přesně a efektivně kontrolovat. Tím je docházkový modul. Jak funguje?

Elektronická kontrola docházky

Elektronický docházkový systém vám umožní snadnou a přehlednou kontrolu docházky zaměstnanců včetně plánovaní jejich pracovní doby, veškerých pracovních cest, práce přesčas, přestávek i překážek v práci zaměstnanců. K tomu všemu docházkový modul využívá docházkové terminály, čtečky, čipové identifikační karty, intranet a také online prostředí.

Dokonalý přehled o odpracovaných hodinách

Docházkový software zároveň umožňuje naplánovat pevnou i pružnou pracovní dobu s rovnoměrným i nerovnoměrným rozvržením a současně hlídat splnění všech zákonných požadavků. To vše pak docházkový modul poskytne k vyhodnocení, kontrole a ke schválení určenému pracovníkovi. Díky všem těmto funkcím a možnosti využití webového prostředí pro evidenci pracovní docházky tak můžete mít o pracovní době zaměstnanců své úklidové firmy skutečně dokonalý přehled.

Jak kontrolovat pracovní dobu zaměstnanců úklidové firmy? Využijte docházkový software
Ohodnoťte článek!

Mohlo by se vám líbit...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

0 Shares
Share
Tweet
+1
Share