ZBLOg.cz » Komerční článek » Jak kontrolovat pracovní dobu zaměstnanců úklidové firmy? Využijte docházkový software

Jak kontrolovat pracovní dobu zaměstnanců úklidové firmy? Využijte docházkový software

V současné době stále roste množství firem, které se začínají postupně modernizovat a využívat k evidenci docházky nových technologií. Mezi tyto společnosti patří i profesionální úklidové firmy, jež díky tomu mají pracovní dobu svých zaměstnanců přehledně pod kontrolou. Jak taková elektronická kontrola docházky v úklidových firmách funguje v praxi?

Úklidové práce na míru

Úklidové služby

Téměř každá úklidové firma (pokud má dostatek zaměstnanců) v současnosti nabízí široké spektrum úklidových služeb, jako jsou například úklidové práce bytových a činžovních domů, obchodních domů, garáží v obchodních centrech, průmyslových a výrobních hal, kancelářských komplexů i jednotlivých kanceláří.

Jednorázový, či pravidelný úklid?

Úklid firem, domů a bytů může být pravidelný či jednorázový. Obě tyto typy úklidových služeb přitom zahrnují luxování, hloubkové čištění koberce, čištění dlažby, renovace podlah a obnovu lesku. Samozřejmostí je utírání prachu, mytí oken, leštění výloh nebo ruční mytí a renovace dlaždic a obkladů. Skutečně kvalitní úklidové firmy přitom zároveň zajišťují i pravidelnou údržbu zeleně, zahrad, městských parků nebo vnitrobloků.

Evidence pracovní doby

Jak můžete vidět, zaměstnanci úklidových firem musejí být neustále v pohybu a mimo svou kancelář. Kontrola evidence pracovní doby zaměstnanců úklidových firem je tak skutečným oříškem. V dnešní době se však nabízí kvalitní a moderní řešení, jak docházku zaměstnanců naprosto přesně a efektivně kontrolovat. Tím je docházkový modul. Jak funguje?

Elektronická kontrola docházky

Elektronický docházkový systém vám umožní snadnou a přehlednou kontrolu docházky zaměstnanců včetně plánovaní jejich pracovní doby, veškerých pracovních cest, práce přesčas, přestávek i překážek v práci zaměstnanců. K tomu všemu docházkový modul využívá docházkové terminály, čtečky, čipové identifikační karty, intranet a také online prostředí.

Dokonalý přehled o odpracovaných hodinách

Docházkový software zároveň umožňuje naplánovat pevnou i pružnou pracovní dobu s rovnoměrným i nerovnoměrným rozvržením a současně hlídat splnění všech zákonných požadavků. To vše pak docházkový modul poskytne k vyhodnocení, kontrole a ke schválení určenému pracovníkovi. Díky všem těmto funkcím a možnosti využití webového prostředí pro evidenci pracovní docházky tak můžete mít o pracovní době zaměstnanců své úklidové firmy skutečně dokonalý přehled.

Podobné příspěvky

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *